Jak postupovat

Komunikace s exekutory, soudy, věřiteli nebo úřady je často velice komplikovaná. Stejně tak i dokumenty, které posílají, jsou složité a pro laika nepřehledné. Vyznat se ve všech zkratkách, číslech a odkazech je mnohokrát i nemožné. Co je EXE a co EX, co znamená exekuční příkaz a co usnesení o nařízení exekuce? Jaký je rozdíl mezi náklady exekuce, příslušenstvím nebo odměnou exekutora? Odpovědi i na další nejasnosti a otázky dostanete při řešení případů přímo u nás.

  • Jakmile nám zašlete list vlastnictví a dokumenty, které máte k dispozici, provedeme základní analýzu Vašich závazků a exekucí. Sestavíme seznam chybějících dokumentů, které společně obstaráme.

Důležité dokumenty:

  • list vlastnictví
  • odhad ceny nemovitosti – i staršího data
  • dokumenty k úvěrům a exekucím – smlouvy o půjčce, úvěrové smlouvy, exekuční příkazy, uznání dluhu, usnesení soudu, platební rozkazy, výzvy k zaplacení, upomínky…
  • fotografie nemovitosti z exteriéru i interiéru
  • informace o příjmech 

Ke zmapování Vaší situace je potřeba co nejvíce informací a dokumentů. Dobrou přípravou se výrazně zkrátí doba k nalezení správného a účinného řešení. 

  • Chybějící dokumenty a přesné částky získáme při jednáních s jednotlivými exekutorskými úřady a věřiteli
  • Na základě soupisu Vašich závazků vyhotovíme základní náhled na budoucí možný postup
  • Po vzájemném odsouhlasení řešení dojde k přípravě smluv a jejich schválení
  • Následuje podepsání smluv 
  • Poté dojde k vyplacení Vašich závazků, exekucí a dalších dluhů